Najděte odpověď na svou otázku

Často kladené otázky

Technická podpora


Jak vám můžeme pomoci? Přečtěte si nejčastější dotazy.

  • Jak a kde mohu najít kód motoru?

    V některých případech e-Videns nabídne více možností pro kód motoru. Existuje několik způsobů, jak identifikovat správný kód motoru, který se může lišit vozidlo od vozidla:

    • Zkontrolujte štítek s VIN kódem
    • Zkontrolujte technický průkaz vozidla
    • CITROËN a PEUGEOT: čísla 6, 7 a 8 z kódu VIN vozidla
    • VW, AUDI , SEAT, SKODA: zkontrolujte nálepku v blízkosti rezervního kola pod podlahou zavazadlového prostoru vozidla
    • VW, AUDI, SEAT, SKODA: zkontrolujte údaje na rozvodovém řemenu
    • www.partslink24.com (placený přístup, ale kvalitní informace)
    • www.vindecoderz.com
    • http://carinfo.kiev.ua/cars/vin
  • Co dělat, když obdržím chybovou zprávu o licenci?

    Řešení č. 1: Přejděte v systému Windows do nastavení času Internetu a zaškrtněte políčko synchronizovat s internetovým časovým serverem. Pak klikněte na aktualizovat.

    Řešení č. 2: Na panelu nástrojů klikněte na e-Videns Code Meter Control Center (zelená ikona) - také umístěna v C:\Program Files (x86)\CodeMeter\Runtime\bin). Potom klepněte na položku Aktualizovat certifikáty času.

  • Nemohu se připojit k rozhraní VCI (Vehicle Communication Interface).

    Postupujte podle pokynů na obrazovce a zkontrolujte nastavení Bluetooth v systému Windows.

  • Jak aktualizovat e-Videns-i (Vehicle Communication Interface) a software e-Videns?

    Přečtěte si uživatelskou příručku kterou najdete v sekci ke stažení.

  • Ztratil jsem bezpečnostní hardwarový klíč.

    Od dodavatele e-Videns si můžete objednat náhradní bezpečnostní hardwarový klíč.

  • Chybová zpráva "Nebyla nalezena žádná shoda".

    Toto vozidlo nebylo zařízením e-Videns rozpoznáno. Postupujte podle pokynů na obrazovce a restartujte aktuální funkci. Pokud se toto hlášení bude opakovat, pokračujte ručním vyhledáváním.

  • Jak vybrat vozidlo ručně?

    Přečtěte si uživatelskou příručku kterou najdete v sekci ke stažení.

  • Chybová zpráva "Výběr vozidla".

    Toto vozidlo bohužel není v databázi, počkejte prosím na budoucí aktualizaci.

  • Chybová zpráva "Chyba - 5".

    Zkontrolujte prosím připojení k internetu a ověřte, zda může dosáhnout rychlosti 2 Mbps nebo vyšší. Rychlost internetu si můžete otestovat pomocí následujícího webu: http://www.speedtest.net/uk Dále si uvědomte, že na rychlost připojení k internetu může mít vliv mnoho faktorů jako je například jiné elektrické zařízení v okolí včetně mikrovlnné trouby, bezdrátové telefony mohou také snížit rychlost Wi-Fi atp.

  • Chybová zpráva "Chyba - 6".

    Zkontrolujte, zda aplikaci neblokuje firewall nebo antivirový software. Postupujte podle pokynů na obrazovce. Pokud problém přetrvává, odstraňte a znovu nainstalujte software e-Videns.

  • Můj report zobrazuje údaje z motoru, která neodpovídají referenčním údajům.

    Pokud parametry dat motoru neodpovídají referenčním údajům během kontroly health check, hodnoty budou zvýrazněny červeně. Tyto parametry motoru pak vyžadují další analýzu mechanikem.

  • Můj report ukazuje, že "byly zjištěny abnormality".

    Když se v průběhu skenování systému objeví problémy (DTC), e-Videns doporučuje další analýzu těchto diagnostických chybových kódů. Když se potíže objeví během obhlídky vozidla, podrobnosti naleznete v detailech obhlídky.

  • Můj report ukazuje, že "nebyly zjištěny žádné abnormality".

    Nebyly zjištěny žádné abnormality znamená, že kontrola zařízením e-Videns a kontrola referenčních dat neidentifikovala žádné odchylky.

  • Můj report zobrazuje "Neznámý chybový kód".

    Někdy bohužel e-Videns nemůže zobrazit vysvětlující text pro Diagnostický chybový kód (DTC). Počkejte prosím na budoucí aktualizaci.